Chiang Mai dag 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Chiang Mai dag 2 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Chiang Mai dag 2

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

14 Januari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen om 7 uur uit bed, om vervolgens om 8 uur klaar te staan om te worden opgehaald voor een excursie. Orchideen, olifanten en de longnecks. Na een kleine beetje stress of we wel opgehaald werden stond de chauffeur om 9 uur bij de receptie. We zijn in Thailand.

Na een dik half uur gereden te hebben, kwamen we aan bij de orchideen farm. Leuk maar als je er een paar hebt gezien dan wel allemaal. Ook een klein tuintje met vlinders maar lang hoef je hier niet te zijn.

Daarna doorgereden naar het olifantenkamp. Superleuk en voor schut gelopen in het clownspak. Jaja dan kennen de olifanten je ????? Op de nek gezeten en even gereden. Wat instructies gekregen waar een olifant naar luistert en daarna nog met de olifanten in de rivier. Na de lunch teruggebracht en daarna was het echt weer chilltijd.

Later op de avond naar de stad gelopen om onze kookworkshop voor morgen te boeken. Dit gaan we morgen op een boerderij buiten Chiang Mai doen in de namiddag. Ook nog even op de nightbazar geweest. Morgenvroeg eerst eens lekker uitslapen.

Wordt vervolgd.......

• 14 Januari 2016 - 18:02

Jozé Manshande:

Ik zie op de foto's dat het rode shirtje Peter ook goed staat dus ik zou toch overwegen er een paar aan te schaffen voor thuis :-p

• 15 Januari 2016 - 10:23

Petra:

Leuke foto's!
    En Anita waar is jouw shirtje gebleven tijdens het wassen van de olifanten? Zo herkennen die dieren je niet meer en denken ze dat je een lekkere snack bent. Oppassen dus!