Kanchanaburi dag 2 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Kanchanaburi dag 2 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi dag 2

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

22 Januari 2016 | Thailand, Kanchanaburi

Hallo Allemaal,

Vanmorgen na het ontbijt zijn we naar het treinstation gelopen om de tickets te boeken naar chumphon. Daara doorgelopen naar the bridge over the river Kwai. Geweldig om dit te zien. De terugweg hebben we maar een tuktuk genomen want we waren al genoeg zweetdruppels verloren. De temperatuur was wederom ruim boven de 30 graden

In het guesthouse weer heerlijk zitten smullen van een soepje. Hierna nog even chillen en slapen onder het genot van de airco. Koffers gepakt en afscheid genomen van de super aardige en behulpzame eigenaar van het guesthouse.

Op dit moment dat ik dit berichtje schrijf zitten we te wachten op de nachttrein naar het zuiden. Op het station van Ban Pong. Morgen hebben we een relaxdag aan het zwembad in Chumphon.