Van Chumphon naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Van Chumphon naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Van Chumphon naar Koh Tao

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

24 Januari 2016 | Thailand, Koh Tao

Vandaag na het ontbijt nog even een uurtje bij het zwembad gelegen alvorens we werden opgehaald door een taxi om naar de bus te gaan die ons naar de pier bracht voor de overtocht naar Koh Tao.

Bij aankomst bij de boot was de wind behoorlijk krachtig en beloofde het een leuke overtocht te worden. Zaten boven op dek en inderdaad was het een overtocht met de nodige deining.

Het eiland kwam in zicht na ongeveer anderhalf uur varen. We werden netjes opgehaald door het personeel van het hotel en alles was keurig geregeld. Het huisje staat op palen en voorzien van alles wat je nodig bent. Rondje over het park gemaakt en nog even in de relaxmodus op het strand.

Rondje door het dorpje en genoten van een heerlijke Massaman Curr en een Fried chicken cashew nuts. Morgen meer over Koh Tao.

• 24 Januari 2016 - 16:20

Jessica:

Massamam is mijn lievelings. Heel veel plezier.

• 25 Januari 2016 - 11:14

Petra:

Van wie zijn die prachtige harige benen? Hihi . Wat is het daar prachtig!!