Koh Tao Dag 2 & 3 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Koh Tao Dag 2 & 3 - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Koh Tao Dag 2 & 3

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

26 Januari 2016 | Thailand, Koh Tao

Gisteren wakker geworden met storm en regen. Zondagavond gingen we op bed met regen en deze duurde zeker tot maandag 12 uur. De storm had aardig huis gehouden want Jamson Bay was niet meer zichtbaar (foto 1). Daar gekeken en weer terug naar het park. De zee bleef woest en het was zwaar bewolkt. (foto 2). De dag volgemaakt met lezen, eten en een massage.

Vanmorgen zag het er allemaal weer goed uit en dat maakt een mens weer vrolijk. Ontbijten en horen of we de tickets voor vrijdag konden boeken voor de terugvaart. Nou mooi niet!!! Morgen weer horen want de boten varen nog niet ivm de ruwe zee.

De zwemkleren aan en naar en strandje gelopen. Nuan beach is een strandje verder als Jamson Bay maar ook hier had de storm zijn sporen achtergelaten. De rest van de dag aan het zwembad doorgebracht en lekker relaxed de dag volgemaakt.

Lopen we terug uit de stad lopen we mijn ex zwager en zijn vriendin egen het lijf. Zitten op hetzelfde resort een huisje voor ons. Wat kan de wereld soms klein zijn. Morgen even horen voor de tickets en waarschijnlijk donderdag een dagje varen rondom het eiland.

• 26 Januari 2016 - 15:48

Petra:

Blijven jullie toch nog een week, geen prbleem.