Dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Dag Bangkok

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

10 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal,

Na een goede vlucht te hebben genoten zijn wij vandaag aangekomen in Bangkok. Opgehaald door het personeel van Greenwood en naar het hotel gebracht. Nog brak van de nacht en een douche verder zijn we met de Tuk Tuk de stad ingegaan. Koh San road als eindbestemming om daar een hapje te eten. Geweldig dat mensen kijken. Na een fijne Pad Thai naar binnen te hebben gewerkt en een voetmassage rijker zijn we met een dolle chauffeur in een Tuk Tuk weer aangekomen in het hotel. Vandaag 33 graden bij aankomst en nu op naar een welverdiende nachtrust.

• 10 Januari 2016 - 16:39

Jessica:

Man o man wat ben ik jaloers. Heerlijk. Ook dat lekkere eten. Mmmm. Heel veel plezier

• 10 Januari 2016 - 18:11

Amber:

Fijn om te lezen dat de vlucht goed was. Heel veel fijne dagen nog toegewenst, ik kijk uit naar de verslagen!

• 10 Januari 2016 - 20:00

Petra: