Van Bangkok naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Van Bangkok naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Van Bangkok naar Chiang Mai

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

13 Januari 2016 | Thailand, Chiang Mai

Op Dinsdagavond om 18:10 uur zijn wij vertroikken met de nachttrein van Bangkok naar Chiang Mai. We kregen een coupe voor twee en om 21:00 uur werden de bedden opgemaakt door de purser van de wagon. De kou in de coupe viel mee omdat we aan de knoppen hadden gedraaid. Na een reis van ruim 13 uur zijn wij om 7:15 uur aangekomen in Chiang Mai.

Taxi geregeld op het station en 8 uur stonden wij bij het guesthouse waar we pas om 14:00 uur op de kamer konden. Na een bak koffie hebben we de wandelschoenen aangetrokken en zijn naar de stad gelopen. Hier eerst eerst wat drinken en eten. Een gemberthee en een bak soep en dat om 11:00 uur. ierna nog wat tempels bekeken en weer naar het guesthouse gelopen.

De kamer was klaar, spul uitgepakt en in de chillstand. Rond de klok van half zes zijn we richting de nightbazar gelopen en na vele kraampjes geien te hebben was het voor ons weer etenstijd. Allemaal lekker hier.

Een excursie voor donderdag geboekt naar de olifanten en de dag afgesloten met een massage.

• 14 Januari 2016 - 08:52

Bart:

He wat een vervelende reis toch.

• 14 Januari 2016 - 08:53

Bart:

Ik zeg vlg jaar met zijn allen bbqen in chang mai
    Veel.plezier met de olifanten

• 14 Januari 2016 - 12:28

Petra:

Veel plezier in Chang mai! Ik zag al een foto van Anita met een olifant.