Sukothai dag 2 - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Sukothai dag 2 - Reisverslag uit Sukhothai, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Sukothai dag 2

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

19 Januari 2016 | Thailand, Sukhothai

Hallo Allemaal,

Vanmorgen wakker geworden in het Happiness resort op km buiten het oude centrum van Sukothai. De Fietsen werden bij ons huisje geparkeerd en na het ontbijt was ons doel het historische park van Sukothai. Hier staan tempels en beelden uit een ver verleden. Na hier wat rondgelopen en gefietst te hebben zijn we richting het platteland gefietst

Onderweg een bak koffie gedronken bij een tentje langs de weg. Wat een gezellige bende! Deze mensen hadden vogels, kippen, schildpadden en een eekhoorn. Wel een goede bak koffie hoor!!!

Daarna doorgefietst naar het platteland en daar nog boertjes en rijstvelden gezien. Weer terug naar het resort want de temperatuur was inmidddels naar ruim boven de dertig graden gestegen. Hier samen met de eigenaresse naar de busmogelijkheden gezocht om naar Kanchananiburi te reizen. Via Bangkok (7 uur) en daarna nog 2 uren met een andere bus.

De tickets geboekt en daarna in de relaxmodus. In de avond nog even naar de stad waar we weer heerlijk hebben gegegeten. Morgenvroeg op weg naar Kanchananiburi waar we in een hotel op het water slapen. Eeen bezoek brengen aan de erawan watervallen en de bridge over the river Kwai.

• 20 Januari 2016 - 07:12

Jessica:

Wat maken jullie een super mooi reis. Leuk om al jullie ervaringen te lezen:).
    Veel plezier in Kanchanaburi

• 20 Januari 2016 - 09:33

Petra:

Onvergetelijke belevenis! Wel veel gereis. Maar ja dat heb je als je veel wilt zien. Goede trip maar weer naar de volgende bestemming!