Reisdag Sukothai naar Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Reisdag Sukothai naar Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Reisdag Sukothai naar Kanchanaburi

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

21 Januari 2016 | Thailand, Kanchanaburi

Goedemorgen,

Gisteren hebben we een echte reisdag gehad. Om 8 uur in de bus naar Bangkok en vanuit daar door naar Kanchanaburi. We kwamen in de spits in Bangkok. Nou, Amsterdam is er niks bij. Wat een mierenhoop.

Vanuit Bangkok met een mini-bus naar Kanchanaburi want de grote bussen reden niet meer.Aangekomen bij het Guesthouse was het donker en was het een complete verassing. Slapen in een kamer op het water. Na een toch wat warme en slechte nacht werden we vanmorgen beloont met een prachtig uitzicht.

Na het ontbijt gaan we met de bus naar de erawan watervallen. Later meer

Groetjes,
Peter en Anita vanuit een warm Thailand

• 21 Januari 2016 - 13:26

Petra:

Wacht in spanning op de foto's