Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Peter & Anita - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi

Door: Peter Teitsma

Blijf op de hoogte en volg Peter & Anita

21 Januari 2016 | Thailand, Kanchanaburi

Sawadee,

Na het ontbijt naar het station gelopen en daar de bus geboekt naar de Erawan watervallen. Na een helse tocht in een bus die in Nederland al twintig jaar niet meer mag rijden kwamen we na anderhaf uur aan op onze bestemming. De wandeling leek op de kaart zoˋn 2 km lang te zijn met 7 niveauˋs. Met ruim 30 graden komt er geen einde aan de tocht. Aan het eind werden we ruim beloond met een prachtige waterval. Allebei geprobeerd om daar te zwemmen maar we hadden last van knabbelende vissen.

De reis naar beneden was al net zo warm dus kwamen we drijfnat beneden aan waar we weer in de bus naar de stad zijn gestapt.

Nog even wat rondgelopen maar de dag is nu wel ten einde.

• 21 Januari 2016 - 16:57

Petra:

Moesten jullie de deuren van de bus ook vasthouden onderweg? Mooie foto's!